måndag 22 februari 2016

Lååångt uppehåll....

Tillbaka efter ett långt uppehåll från bloggen.... en helt omedveten paus, det bara blev så.
Nu kan jag ju säga att det inte ska bli så här långa uppehåll framöver men det ska jag definitivt inte lova :)
 
2015 har resulterat i en massa och i princip bara bra saker om än med några motgångar. Det har även resulterat i ett helt album med minst ett uppslag per vecka med massor av minnen.
Jag som tyckte att Project Life inte var något för mig och minsann aldrig skulle köpa ett core kit.....vad ska man säga...jag har ingen karaktär. Dessutom har jag ju inspirerande vänner (Cinna) som fått mig på andra bättre tankar ;) Tack, jag är mer än tacksam ♥
 
Hittade en utmaning hos Project Life Norge som jag fastnade för.
Mina vintriga och isblå foton tillsammans med lite gråaktiga fillercards är min tolkning till den härliga inspirationsbilden:
 
 





Fillercards från Studio Calico och Becky Higgins (Jade). Papper från American Crafts (Amy Tangerine). Bokstäver från Panduro, MAMBI, Studio Calico och October Afternoon. Dekorationer från Simple Stories, Studio Calico och Lawn Fawn.

 
Deltar med uppslaget i följande utmaning:
 

5 kommentarer:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

nydelige PL, herlige duse farger og flotte bilder! takk for at du deltar hos Project life i Norge. DT Graciela

Elisabeth sa...

Nydelig flott pl. Tusen takk for at du deltar i project life i Norge sin februar utfordring. Klem DT-Elisabeth

Elisabeth sa...

Nydelig flott pl. Tusen takk for at du deltar i project life i Norge sin februar utfordring. Klem DT-Elisabeth

Bente-Heidi Mjørnaren sa...

Veldig flotte sider:) Takk for at du deltar hos PLiN sin februar utfordring. DT Bente-Heidi

Lene sa...

nydelig oppslag med utrolig lekre duse farger! :) Tusen takk for bidraget til februarutfordringa vår inne hos PLiN :) DT-Lene